Ғылыми-әдістемелік бөлім
Ғылыми-әдістемелік бөлім "Балдәурен" республикалық оқу-сауықтыру орталығының құрылымдық функционалдық бөлімшесі болып табылады. Өз қызметінде бөлім қызметкерлері Қазақстан Республикасының Конституциясын, "Білім туралы" Заңды, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексін, Қазақстан Республикасының "Бала құқықтары туралы" Заңын, "Балдәурен" республикалық оқу-сауықтыру орталығының Жарғысын, "Балдәурен" республикалық оқу-сауықтыру орталығының педагогикалық және әдістемелік кеңестерінің шешімдерін, бөлім туралы ережені, "Балдәурен" республикалық оқу-сауықтыру орталығының басқа да нормативтік құжаттарын басшылыққа алады.
Бөлімнің жұмыс істеу мақсаты өзін-өзі дамыту, өзін-өзі жүзеге асыру, өзін-өзі жетілдіру, балалардың танымдық, шығармашылық іс-әрекеттеріне педагог қызметкерлермен консолидацияға қатысуға дайындығы бойынша тәрбиелік, білім беру, әлеуметтік кеңістікті дамыту үшін жағдай жасау болып табылады. Қызметкерлердің міндеттері: орталықты дамытудың ғылыми-әдістемелік басымдықтарын анықтау, ғылыми талдау технологияларын игеру, болжау, үйлестіру, балалардың демалысы мен сауықтыруын ұйымдастыру саласында білім және тәрбие беру қызметтерін жобалау.
Ғылыми-әдістемелік бөлім жұмысының бағыттары. Үйлестіру-талдау қызметі: - бала мүддесі үшін Орталықтың барлық қызметкерлерінің өзара іс-қимылын ұйымдастыру;
- "Балдәурен" республикалық оқу-сауықтыру орталығында балаға қызмет көрсетуді бақылау жүйесін әзірлеу және енгізу; талдау және жетілдіру;
- практикалық қызметке инновациялық тәсілдерді, тәрбие-білім беру процесінің технологияларын енгізу;
- әртүрлі деңгейдегі семинарлар мен конференцияларды ұйымдастыру және өткізу.
Ғылыми-инновациялық қызмет:
- педагогикалық, әдістемелік қызметтің мазмұнын оңтайландыру;
- педагог қызметкерлердің кәсіби және тұлғалық өсуіне бағытталған инновациялық педагогикалық жобаларды әзірлеу және енгізу;
- оқыту мен аттестаттаудың жаңа нысандары мен әдістерін әзірлеу және енгізу есебінен білім беру;
- тәрбие процесінің сапасын арттыру;
- педагогтердың біліктілігін арттыру жүйесін дамыту;
- ғылыми-әдістемелік семинарлар өткізу.